8 Ağustos 2012 Çarşamba

SLIPPER-LAR :)


Slipper akımı, mağazaların yaz sezonunda çıkmasıyla daha da bir ortaya çıktı. Zara, Bershka, Pull&Bear gibi Inditex Group markaları, sonbahar sezonunda bolca koymuş bu modellerden... 




En çok çeşit Zara’da var. Aşağıdakilerden farklı olarak, düz siyah olana da rastladım, fiyatı 59 liraydı, diğerleri sanırım 79’du... Düz olanı alıp, siz zımbalayabilirsiniz:)



Bershka ve Pull&Bear’da oldukça güzel modeller vardı. Kuru kafalı olan Bershka’daydı, her iki akımı da sevenler için... Orada da fiyatlar 75 TL civarlarında...



Nedense ben bu pudra rengi olanları da sevdim ve boyfriendlerle de çok güzel duracağını düşünüyorum :) kıhkıhkıh :)





2 yorum:

  1. ben kurukafalıyı istiyorum ama henüz ankara'da denk gelemedik kendisiyle :)

    YanıtlaSil
  2. yavaş yavaş yayılıyor gaye :) Burda da her Bershka'da yoktu...
    Olur da bulamazsan ben alır yollarım sana ;)

    YanıtlaSil

bir piggy yorum :)