7 Ağustos 2012 Salı

Melissalarım :)


Standart bir gelin ayakkabım olamazdı, bana yakışmazdı.. Ne yapsam, ne yapsam derken, pat diye onları gördüm :) 
Herkes için Melissa, benim için Barbie ayakkabısı...


Bu sefer de nerdem alsam, nasıl alsam derken, güne cuk uyan bir ayakkabıya rast geldim Gaye in Wonderland'de, çok da iyi ettim! Müthiş bir insanla tanıştım!

Bloğunu severek takip ediyordum, melissa vesile oldu, hayalimden daha da tatlı olduğunu anladım konuşunca, o kadar yardımcı oldu ki!..Çok teşekkür ediyorum kendisine tekrar! 



Şimdi elimdeler, giyilmeyi bekliyorlar. Arada sırada açıp miss gibi şeker kokusuyla gülümsetiyor beni...
Umarım hakkını verir, ben de bir nevi Barbie’si olurum düğünümün ama esmer Barbie :)

4 yorum:

  1. bu ne kadar güzel bir post böyle!! kendimle ilgili bu kadar güzel cümleyi bir arada görmek beni kocaman mutlu etti :) gerçekten ben de çok sevindim seni tanıdığıma! esmer barbie olacaksın eminimki, düğün fotoğraflarını da burada görmek dileğimle, güle güle giy şeker kokulu ayakkabılarını, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. gaye'cim! ben teşekkür ederim tekrar... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ben bunlardan çok istiyordum ama denk gelmedi bir türlü
    hemen inceliyorumm

    YanıtlaSil

bir piggy yorum :)