14 Şubat 2013 Perşembe

Balerin Topuzu

Topuzları her zaman sevmişimdir, hem rahattır, hem derli toplu gösterir hem yüzünüzü gözünüzü açar...
Şimdi bir de balerin topuzları moda oldu, çok da iyi oldu!
Evde kolaylıkla yapacağınız bu modelle bir anda şık olabilirsiniz.
Haftasonu ya da hafta içi rahatlıkla kullanabilirsiniz. İster işe giderken elbiselerle, ister haftasonu eşofmanlarla, ister gece dışarı çıkarken...

En rahat ve kolay nasıl yapılır diye biraz araştırdım. Ben, henüz saçım kısa olduğu için ve arkada istediğim hacmi veremediği için heryerde kolaylıkla bulabileceğiniz aparatlardan aldım. Mesela H&M'de vardı en son... Aparatlardan bulamıyorsanız evde de çoraptan kolaylıkla yapabilirsiniz...

İşte aradaki fark, eğer yeteri kadar saçınız uzun değilse, kullanın derim ben...



Topuzu hem nasıl yapacağınızı gösteren video. Başında çoraptan nasıl aparat yapacağınızı da anlatıyor, o kadar  kolay ki!



Bu da fotoğraflı anlatımı;




Bu da kullanmları gösteren fotoğraflar, çok cici değiller mi ;)










4 yorum:

  1. Bu benim gibi saçı az ama topuz sevenler için iyi bir fikir.
    bende beklerim bloguma madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık ,

    YanıtlaSil

bir piggy yorum :)