3 Eylül 2012 Pazartesi

Johnson Baby Oil Cocoa

Johnson bebe yağlarından bed time serisini kullanıyordum fakat kakaoluyu görünce önce deli gibi heryerde aradım sonra buldum ve inanılmaz memnun kaldım... 

Bebe yağını duştan çıkmadan önce kullanıp tekrar bir ılık su tutuyorum, deneyin hiç bir kreme ihtiyaç duymayacaksınız! Hele bu kakoluyu sürün mis olacaksınız! :)

Daha jel gibi olanı da güneşlenirken kullanıyorum ve süper bir bronzluk sağlıyor. Diğerinden daha yoğun kıvamda... Ama beyaz tenliyseniz dikkat edin hatta bence kullanmayın, ben esmerim ve belli bir koyuluğa ulaştıktan sonra kullanmaya başladım, diğer türlü fena halde haşlanabilirsiniz!

Bu versiyonun henüz Türkiye'de satışı yok, ben jel olanı Nişantaşı'ndaki bir eczaneden aldım, oralardaki büyük eczanelerde bulabilirsiniz. Diğerini ise internetten satın aldım ve ben bir tek buradan buldum, bakmak için tıktık


2 yorum:

  1. merhaba bu urunlerı ankarada uygun fıyata nerde bulabılırım bana yardım edermısınız

    YanıtlaSil
  2. Berkant Bey selam, Ankara hakkında çok fazla bilgim yok ama orda da büyük kozmetik satan eczanelerde bulabileceğinizi düşünüyorum. Eğer bulamazsanız verdiğim siteden alabilirsiniz ben de oradan almıştım ve hiç bir sorun yaşamamıştım...

    YanıtlaSil

bir piggy yorum :)