14 Eylül 2012 Cuma

Fashion Night Out-Volume 1

Bol fotoğraflı bir yaz olsun istedim, bunlar dün gece yaptıklarımızın sadece bir kısmı! 
Yani devamı gelecek ;)

Bu sene de FNO'yu Nişantaşı'nda geçirdim, ilk durağımız Topshop'tu.. Dj, çekiliş, ikram ve kapıda Vogue fotoğraf çekimi vardı. Süperdi!




Abdi İpekçi'den aşağı indikçe kalabalık artıyordu, Nişantaşı'nın yılbaşında nasıl olduğunu bilen bilir, dün gece de aynı şekildeydi... Beymen'in olduğu orta alanda yine bir dj, heryer tıklım tıklımdı. Buradan ilerleyip köşedeki House Cafe'den dönerken, Gurunzi karşımıza çıktı! Gerçekten süper bir ekipti! Bol fotoğraf çekimi ve bilekliklerimizle çok eğlendik :)

Ben Audrey olmayı tercih ettim ama Marilyn vs. gibi bir çok şey vardı :) Merak edenlere tıktık :)

Sonraki durağımız City'ti... O da süperdi! Dj Oben Budak'tı.. Adım başı ikram, eğlence, herşey...
Buyrun fotolar :)







Dediğim gibi bunlar sadece gecenin küçük bir kısmı... Devamı gelecek ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir piggy yorum :)