2 Temmuz 2012 Pazartesi

Yves Rocher'den aldıklarım

 Hazır indirime girmişken uzun zamandır almayı hedeflediklerimi daha fazla ertelemiyim dedim. Bu hafta sonu Yves Rocher'den bir nar özlü maske, bir de keçe uçlu eyeliner aldım.

Önce eyeliner'dan söz etmek istiyorum. Gerçekten inanılmaz! Uzun zamandır arayıştaydım, o kadar çok seçenek var ki! İnsan baktıkça kafası karışıyor. Altü üstü bir eyeliner diyebilirsiniz ama hayal kırıklığı yaratınca maalesef çöp oluyor, ee haliyle yazık oluyor :(
Eyeliner dediğiniz şey siyah olmalı, akmamalı, bozulmamalı vs... İşte bunların hepsinin karşlığını buldum! :)
İsterseniz incecik , isterseniz daha kalın çizgileri rahatlıkla çizebilirsiniz, gerçekten kullanımı çok rahat!


Ürün tek renk, koyuluğu da oldukça iyi çünkü çok koyu olanlar dağılıyor, dağılmayanlar da koyu olmuyor. Bu tam istediğim gibi!

Gözlerim alerjik olduğu için özellikle belirtmek istedim, bundan çekenler bilirler, öyle her ürünü kullanamazsınız. Bu ürünün içinde yatıştırıcı etkili papatya suyu varmış. Bende herhangi bir irritasyona sebep olmadı... İndirimli fiyatı, 26 TL civarında...

İkinci cicim nar maskem :)

Peelingten hemen sonra uyguladım, yaklaşık 3 dk. tuttum yüzümde. Ferahlık verdiğini söyleyebilirim, asıl amacı ise ışıltı vermesi. Düzenli olarak kullanmaya devam ediyorum, bu tarz ürünlerin anında etki değil, belirli bir süre sonra etkisini gösterdiğini düşündüğüm için, şuan ancak bu kadarını söyleyebiliyorum. Ama diğer nem veren maskelesinden ve kayısı özlü peelingden de alacağım. Buna göre sonuçları ayrıca yazarım ;)

Oldukça güzel vanilyalı vücut kremleri ve minik banyo yapları vardı, aklım kalmadı değil ama şimdilik erteledim çok ihtiyacım olmadığı için...

Yves Rocher'in online satışı da var, isteyenler tıktık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir piggy yorum :)