2 Temmuz 2012 Pazartesi

Bileklik Fırtınası :)

Bildiğiniz gibi bu sene bir neon fırtınasıdır gidiyor. Bu moda bilekliklere de yansımışken, benim gibi takıp takıştırmayı sevenlere bol bol alternatif var. Hem de heryerde her bütçeye göre...
Benzer tarz bileklikleri Victoria Secret mağazalarında da gördüm. Onlar bu şekilde neon renklerden oluşmuyordu ama bir çok farklı ve cici tarz vardı... Hem de %50'ye varan indirimli fiyatlarıyla. Nişantaşı City's, Cevahir ve İstinye Park mağazalarında bulabilirsiniz.


Bu senenin bir diğer modası da kuru kafalar... Bunların neon iplere uyarlanmış hali de var gördüğünüz gibi, deri versiyonları da var, onlar da oldukça hoş duruyor. En son deri versiyonlarını Terkos Pasajı'nda görmüştüm, 15 TL'idi ve çok hoştular. İlgilenenlere duyurulur :)


Ben bunların biraz daha kalınını almıştım. Özellikle maxi elbise ve eteklerle çok beğeniyorum.

Son aldıklarım ise bunlar :) Pembe, kırmızı, mor ve beyaz... İkisini ben aldım, ikisi hediye. Bunu da bir çok bijuteride bulabilirsiniz. Tam yazlık, şıkır şıkır ve rengarenk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir piggy yorum :)