3 Aralık 2012 Pazartesi

Kına :)

Madem düğün hazırlığındayım, madem ki postlar eskisi kadar aktif değil bir dönem, ee bir kına postu yapmasam olmazdı :)

Gece için davetiyeleri illüstrasyon yapan bir arkadaşım hazırladı, ben  çok sevdim, ellerine sağlık tekrar :)



Önce kırmızı peplum elbise, kırmızı tül duvak/şapka ve siyah file çorap kombiniyle misafirleri karşıladım :)





                                       

                         

                                      
Sonra gül kurusu siyah dantelli-siyah pullu bir elbise giydim :)









Kına yakılma faslında da bindallı giydim :)





Odada beklerken :)


Kına için çıkarken :)


Çıkış anı




Kınadan sonra dans ederken :)


Bütün akşam bu köşeyehiç oturmadım bari fotoğraf çektireyim dedim :)




Sevdim ben bu kıyafeti yaa :)



Ben avucuma normal kına yaktırmadım, kına için bir tattoo'cu çağırdık, gece boyunca davetlilere tattoo yaptı, gecenin sonunda da bana yaptı. Neden gecenin sonu derseniz, kına esnasında, davetliler vs. koşturma derken bozulma ihtimali çok yüksek oluyor... Çünkü gelinin eline diğerlerinden farklı daha büyük bir şekil çiziyor ve kuruması zaman alıyor.














Bence iyi bir fikirdi, sonrasında herkesin hatırlayacağı bir anı oluyor, hoş oluyor :)




Bu da gecenin özetiydi :)

5 yorum:

  1. oğuz akdeniz, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. mutluluğunuz daim olsun ince detayları çok güzel düşünmüşsünüz hele davetiyenize bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. te3brik ederim pembeli siyahlı elbise çok güzel nerden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolly teşekkür ederim, elbise Nişantaşı'nda Rumeli Caddesi'nin başında bir butikten...

      Sil

bir piggy yorum :)